Coneixent el nostre entorn
Continguts | |||
Àrea
|
Conceptuals
|
Procedimentals
|
Actitudinals
|
Descoberta d´un mateix i dels altres.
|
1. Reconèixement les diferents activitats de la vida quotidiana.
2. Adquisició de les normes bàsiques de convivència i respecte als altres.
3.Adquisició d’autonomia en les activitats de la vida quotidiana.
|
1.Utilització del cos per expressar-se.
2. Identificació dels diferents entorns (el port, veterinari, jardí botànic, mercat).
3.Manifestació i expressió de les pròpies emocions i sentiments, utilitzant el llenguatge com a mitja d´expressió i comunicació.
|
1.Reconèixement d’emocions i sentiments.
2. Interès per tenir cura de l’entorn.
3. Curiositat per descobrir nous objectes.
4.Disposició per establir relacions afectives positives amb les educadores i companys.
5. Iniciativa per dur a terme activitats i jocs, participant activament, i resolent dificultats que es puguin presentar.
|
Descoberta de l´entorn.
|
1. Aplicació formes socials (Saludar i acomiadar-nos).
2.Reconèixement de normes bàsiques de relació i convivència.
3. Funció de diferents oficis.
4.Coneixement sobre el lloc de treball de diferents oficis.
5. Identificació dels instruments que utilitzen en cada professió o ofici.
6. Activitats de la vida quotidiana.
7. Identificació de característiques de diferents animals i plantes.
|
1. Representació dels diferents oficis en la vida quotidiana.
2 Identificació d'oficis o professions.
3. Identificació i associació d’instruments de cada professió.
4.Identificació dels animals i plantes de l'entorn i en diferents mitjans.
5. Observació de situacions de la vida quotidiana.
6. Comprensió progressiva de l'entorn immediat, iniciant-se en el coneixement i l´adquisició de comportaments socials que faciliten la integració en els diferents grups socials en que participa.
|
|
Comunicació i llenguatge.
|
1. Comprensió i expressió oral del vocabulari bàsic.
2. Adquisició de frases simples relacionades amb els oficis.
3. Interpretació de cançons i dramatitzacions.
4. Discriminació dels diferents sons de nostre entorn.
|
1. Observació i identificació de diferents oficis i instruments relacionats.
2. Percepció i discriminació de sons similars.
3. Interpretació de cançons.
4 Reproducció de diferents situacions de la vida quotidiana.
|
1. Interès per participar en diferents situacions de comunicació.
2. Respecte per les interpretacions dels altres.
3. Interès a percebre
i diferenciar sons.
4. Gust i plaer per mirar contes i escoltar-los
quan l’adult els llegeix.
5. Iniciació en la descoberta i l´ús del llenguatge corporal, verbal, musical i plàstic.
|
Continguts UD
Subscriure's a:
Missatges (Atom)