Área
|
Objectius de cicle
(Primer nivell de concreció)
|
Objectius de centre (PPC) (Segon nivell de concreció)
|
Objectius d'aprenentatge (Tercer nivell de concreció)
|
Descoberta d'un mateix i dels altres
|
Participar amb iniciativa i constància en les activitats quotidianes d’alimentació, repòs i higiene personal, iniciant-se en la pròpia autonomia i orientant-se en les seqüències temporals quotidianes i en els espais que li són habituals.
|
Mantenir una actitud positiva pel que fa a les experiències de la vida quotidiana.
|
- Col·laborar amb els companys i persones adultes en activitats de joc i moviment.
|
- Identificar com a tals diversos objectes, éssers i fenòmens naturals del medi habitual.
| |||
Practicar actituds positives i habilitats socials.
|
- Practicar les normes elementals de la convivència.
| ||
- Demanar ajuda quan cal.
| |||
Realitzar activitats habituals de forma autònoma.
|
-Recollir les joguines abans de marxar a casa.
| ||
-Rentar cara i mans abans i després de menjar.
| |||
Descoberta de l'entorn
|
Projectar les pròpies vivències a través de l’activitat lúdica, i anar-les representant a través d’un incipient joc simbòlic.
|
Observar, explorar i conèixer el seu entorn.
|
- Conèixer conceptes espacials: dins/fora, a dalt/a baix, davant/darrere.
|
- Conèixer los espais més propers del seu entorn (casa i escola).
| |||
- Reconèixer diferents tipus d'animals.
| |||
Conèixer les funcions de les persones que realitzen els diferents oficis.
|
-Reconèixer els elements que formen part de cada context laboral.
| ||
- Diferenciar les accions que es porten a terme en cada ofici.
| |||
Observar els diferents ambients naturals i vegetals que es troben en l'entorn.
|
- Conèixer característiques dels animals i plantes del seu entorn.
| ||
-Respectar el medi ambient.
| |||
Comunicació i llenguatge
|
Establir relacions afectives positives, comprenent i apreciant progressivament el seu entorn immediat, iniciant-se en l’adquisició de comportaments socials que facilitin la integració en el grup.
|
Expressar les necessitats, sentiments i idees mitjançant progressivament el llenguatge oral.
|
-Identificar les seves necessitats i demanar ajuda oralment.
|
- Transmetre opinions i/o idees mitjançant frases compostes curtes.
| |||
Utilitzar i manipular diferents materials i tècniques plàstiques per a l'elaboració de creacions relacionades amb els oficis.
|
- Gaudir i participar activament de les manualitats proposades.
| ||
- Tenir cura dels materials i del lloc de treball.
| |||
- Experimentar la percepció d’estímuls sensorials a partir de la manipulació dels materials.
| |||
Conèixer i utilitzar les normes que regeixen els intercanvis, relats i converses (atenció, espera, to de veu, interès, iniciativa).
|
-Respectar el torn de paraula.
| ||
- Mostrar una actitud de curiositat vers el que s’explica.
| |||
Ampliar i identificar el vocabulari bàsic dels diferents oficis, eines i llocs de treball.
|
- Memoritzar cançons senzilles relacionades amb els oficis.
| ||
- Distingir fitxes amb diferents elements característics dels oficis treballats.
| |||
- Reproduir les onomatopeies de cadascun dels animals que apareixen en la cançó proposada en anglès i per tant iniciar-se en un idioma desconegut (l´anglès).
|
Objectius
Subscriure's a:
Missatges (Atom)